Rozwój IT na wysokim poziomie
KURSY - SZKOLENIA - DORADZTWO - WDROŻENIA - WYNAJEM SPRZĘTU
promocja firmy w internecie

CEL SZKOLENIA:

  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w promocji kształtowaniu wizerunku Firmy w internecie

  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii

  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy

  • Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Rodzaje, metody i uwarunkowania narzędzi dla promocji Firmy

  • Twoja Firm w świecie social media - podsumowanie

  • Które platformy społecznościowe wybrać do promocji naszej firmy

    • Czym dysponujemy? Omówienie podstawowych platform (Facebook, Google+, Pinterest, mikroblogi, fora dyskusyjne, YouTube, blog firmowy, blogosfera) - ich specyfika i przydatność dla poszczególnych branż

    • Na czym warto się skupić, a z czego zrezygnować? Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych

    • Powiedz to w 140 znakach - komunikacja na Twitterze i jej potencjał na rynku polskim

    • Strategia dobrego kontentu czyli jak efektywnie komunikować się poprzez bloga

    • Social business - czy korzystasz z LinkedIn?

    • Case studies - przykłady 2-3 dobrze zrealizowanych kampanii / prowadzonych stałych działań na wybranych platformach

    • Warsztat: próby przygotowania strategii dla własnej firmy

  • Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?

    • Content marketing

    • Storytelling

    • Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych

    • Luz i kontrowersja - kiedy się sprawdzają, a kiedy są nie na miejscu

    • Dyskusja: jak zniechęcić użytkowników

    • E-mail marketing:

    • Zastosowania

    • Na co zwrócić uwagę tworząc skuteczny mailing

    • Social media marketing:

    • Mechanizm marketingu szeptanego i wirusowego

    • Kluczowe założenia obecności firmy w Social Media

    • Prowadzenie bloga firmowego i współpraca z blogerami

    • Mikroblogi – czy są odpowiedzią na potrzeby naszej Firmy

    • Fora internetowe, serwisy wideo

    • Geolokalizacja i grywalizacja

    • Rozwiązania dla urządzeń mobilnych

  • Każdy chce być na Facebooku - nie każdy robi to mądrze

    • Modny Facebook - czy trzeba tam być

    • Dostosowanie komunikacji do charakteru działalności

    • Fanpage czy grupa?

    • Tworzymy fanpage krok po kroku - moduł praktyczny

    • Opracowanie założeń

    • Faza przygotowawcza

    • Stworzenie profilu

    • Omówienie elementów profilu

    • Nadanie unikalnego adresu

    • Korzystanie z serwisu jako marka

    • Jak zdobyć fanów

    • Gry, zabawy, konkursy i aplikacje - kiedy warto je realizować, jak to robić, aby osiągnąć najwyższą skuteczność, regulamin FB

    • Reklama na Facebooku - podstawowe informacje, jaki typ reklamy wybrać

    • Statystyki FB

    • Warsztat - dobór działań na Facebooku do zaproponowanego profilu organizacji / firmy

  • Organizacja działań promocyjnych w Internecie

    • Jak prawidłowo przygotować kampanię reklamową w Internecie

    • Mierzenie efektów różnych działań e-marketingowych

    • Analiza ruchu na witrynie www - Google analytics

    • Dobór strategii działań w internecie:

    • Analiza sytuacji wyjściowej

    • Określanie grup docelowych i celów

    • Dobór sposobów komunikacji (promotion mix)

    • Przygotowanie strategii działania

    • Współpraca z agencjami - kryteria oceny zewnętrznych podmiotów realizujących działania e-marketingowe

    • Case study - przedstawienie rozwiązań, które w bezpośredni przełożyły się na zyski i wzrost sprzedaży, dzięki portalom społecznościowym.

    • Warsztat – wstępne tworzenie strategii promocji własnej Firmy w Internecie

  • Działania wirusowe

    • Na czym polega marketing wirusowy dla Firmy

    • Co sprawia, że viral się rozprzestrzenia

    • Jak tworzyć skuteczne wirusy

    • Jakie dają możliwości i w jakich sytuacjach warto ich używać

    • Case study: prezentacja dobrej kampani wirusowej

    • Warsztat: burza mózgów – przedstawienie swojego pomysłu na virala

  • Mikroblogi – czy dla wszystkich

    • Czym są mikroblogi i w jaki sposób należy z nich korzystać - omówienie specyfiki najpopularniejszych platform

    • Jak komunikować się na mikroblogach – praktyczne zasady działania

    • Jak "nudna" instytucja może "blipować" w ciekawy sposób, jak nie "ćwierkać", żeby nie zanudzić

    • Case study: Najbardziej mikroblogujące organizacje

  • Jak działać na forach internetowych, aby klienci nas kochali

    • Być czy nie być

    • Jak zbudować strategię działań, jak zdywersyfikować kanały, czego unikać - co budzi niechęć, znużenie i agresję użytkowników?

    • Nie tylko wpisy użytkowników - czyli kilka słów o reklamie i sponsoringu forów

  • Pracownik firmy w mediach społecznościowych

    • Jak wybrać odpowiedniego "człowieka od Internetu" - pożądane cechy i predyspozycje, określenie zasad pracy, trudny wybór: pracownik, czy agencja?

    • Jak nasi pracownicy mogą nam pomóc w działaniach w Social Media, a jak mogą nam zaszkodzić?

    • Jak znaleźć pracowników/podwykonawców w mediach społecznościowych

    • Burza mózgów: Jak wykorzystać social media dla promocji firm, w których pracują uczestnicy szkolenia?

 

ADRESACI SZKOLENIA:

 

Szkolenie adresowane jest do Właścicieli firm i prywatnych przedsiębiorców, pracowników ds. promocji, brand oraz PR managerów, pracowników organizacji samorządowych i pozarządowych, rzeczników prasowych firm i urzędów oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy.

 

CZAS TRWANIA:

 

16 godzin dydaktycznych.

 

KOSZT SZKOLENIA:

 

1600 zł brutto / 1 os.

  • Powyższa cena obowiązuje przy grupach 4-6 os.

  • Istnieje możliwość zorganizowania szkoleń dla indywidualnych grup na Państwa zlecenie

  • W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość negocjacji cen oraz dopasowania do Państwa wymagań organizacji i programu szkolenia

promocja firmy w internecie
ODWIEDŹ POZOSTAŁE NASZE STRONY:
PARTNERZY