CEL SZKOLENIA:
-
Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w promocji kształtowaniu wizerunku Firmy w internecie
-
Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii
-
Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennej pracy
-
Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Rodzaje, metody i uwarunkowania narzędzi dla promocji Firmy
-
Twoja Firm w świecie social media - podsumowanie
-
Które platformy społecznościowe wybrać do promocji naszej firmy
-
Czym dysponujemy? Omówienie podstawowych platform (Facebook, Google+, Pinterest, mikroblogi, fora dyskusyjne, YouTube, blog firmowy, blogosfera) - ich specyfika i przydatność dla poszczególnych branż
-
Na czym warto się skupić, a z czego zrezygnować? Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych
-
Powiedz to w 140 znakach - komunikacja na Twitterze i jej potencjał na rynku polskim
-
Strategia dobrego kontentu czyli jak efektywnie komunikować się poprzez bloga
-
Social business - czy korzystasz z LinkedIn?
-
Case studies - przykłady 2-3 dobrze zrealizowanych kampanii / prowadzonych stałych działań na wybranych platformach
-
Warsztat: próby przygotowania strategii dla własnej firmy
-
-
Jak skutecznie porozumiewać się w Internecie?
-
Content marketing
-
Storytelling
-
Język Internetu, czyli które z tych zasad najlepiej sprawdzają się i mają największe znaczenie w komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych
-
Luz i kontrowersja - kiedy się sprawdzają, a kiedy są nie na miejscu
-
Dyskusja: jak zniechęcić użytkowników
-
E-mail marketing:
-
Zastosowania
-
Na co zwrócić uwagę tworząc skuteczny mailing
-
Social media marketing:
-
Mechanizm marketingu szeptanego i wirusowego
-
Kluczowe założenia obecności firmy w Social Media
-
Prowadzenie bloga firmowego i współpraca z blogerami
-
Mikroblogi – czy są odpowiedzią na potrzeby naszej Firmy
-
Fora internetowe, serwisy wideo
-
Geolokalizacja i grywalizacja
-
Rozwiązania dla urządzeń mobilnych
-
-
Każdy chce być na Facebooku - nie każdy robi to mądrze
-
Modny Facebook - czy trzeba tam być
-
Dostosowanie komunikacji do charakteru działalności
-
Fanpage czy grupa?
-
Tworzymy fanpage krok po kroku - moduł praktyczny
-
Opracowanie założeń
-
Faza przygotowawcza
-
Stworzenie profilu
-
Omówienie elementów profilu
-
Nadanie unikalnego adresu
-
Korzystanie z serwisu jako marka
-
Jak zdobyć fanów
-
Gry, zabawy, konkursy i aplikacje - kiedy warto je realizować, jak to robić, aby osiągnąć najwyższą skuteczność, regulamin FB
-
Reklama na Facebooku - podstawowe informacje, jaki typ reklamy wybrać
-
Statystyki FB
-
Warsztat - dobór działań na Facebooku do zaproponowanego profilu organizacji / firmy
-
-
Organizacja działań promocyjnych w Internecie
-
Jak prawidłowo przygotować kampanię reklamową w Internecie
-
Mierzenie efektów różnych działań e-marketingowych
-
Analiza ruchu na witrynie www - Google analytics
-
Dobór strategii działań w internecie:
-
Analiza sytuacji wyjściowej
-
Określanie grup docelowych i celów
-
Dobór sposobów komunikacji (promotion mix)
-
Przygotowanie strategii działania
-
Współpraca z agencjami - kryteria oceny zewnętrznych podmiotów realizujących działania e-marketingowe
-
Case study - przedstawienie rozwiązań, które w bezpośredni przełożyły się na zyski i wzrost sprzedaży, dzięki portalom społecznościowym.
-
Warsztat – wstępne tworzenie strategii promocji własnej Firmy w Internecie
-
-
Działania wirusowe
-
Na czym polega marketing wirusowy dla Firmy
-
Co sprawia, że viral się rozprzestrzenia
-
Jak tworzyć skuteczne wirusy
-
Jakie dają możliwości i w jakich sytuacjach warto ich używać
-
Case study: prezentacja dobrej kampani wirusowej
-
Warsztat: burza mózgów – przedstawienie swojego pomysłu na virala
-
-
Mikroblogi – czy dla wszystkich
-
Czym są mikroblogi i w jaki sposób należy z nich korzystać - omówienie specyfiki najpopularniejszych platform
-
Jak komunikować się na mikroblogach – praktyczne zasady działania
-
Jak "nudna" instytucja może "blipować" w ciekawy sposób, jak nie "ćwierkać", żeby nie zanudzić
-
Case study: Najbardziej mikroblogujące organizacje
-
-
Jak działać na forach internetowych, aby klienci nas kochali
-
Być czy nie być
-
Jak zbudować strategię działań, jak zdywersyfikować kanały, czego unikać - co budzi niechęć, znużenie i agresję użytkowników?
-
Nie tylko wpisy użytkowników - czyli kilka słów o reklamie i sponsoringu forów
-
-
Pracownik firmy w mediach społecznościowych
-
Jak wybrać odpowiedniego "człowieka od Internetu" - pożądane cechy i predyspozycje, określenie zasad pracy, trudny wybór: pracownik, czy agencja?
-
Jak nasi pracownicy mogą nam pomóc w działaniach w Social Media, a jak mogą nam zaszkodzić?
-
Jak znaleźć pracowników/podwykonawców w mediach społecznościowych
-
Burza mózgów: Jak wykorzystać social media dla promocji firm, w których pracują uczestnicy szkolenia?
-
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie adresowane jest do Właścicieli firm i prywatnych przedsiębiorców, pracowników ds. promocji, brand oraz PR managerów, pracowników organizacji samorządowych i pozarządowych, rzeczników prasowych firm i urzędów oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy.
CZAS TRWANIA:
16 godzin dydaktycznych.
KOSZT SZKOLENIA:
1600 zł brutto / 1 os.
-
Powyższa cena obowiązuje przy grupach 4-6 os.
-
Istnieje możliwość zorganizowania szkoleń dla indywidualnych grup na Państwa zlecenie
-
W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość negocjacji cen oraz dopasowania do Państwa wymagań organizacji i programu szkolenia