CEL SZKOLENIA:
-
Podniesienie umiejętności poruszania się uczestników w obszarze social media
-
Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennych działaniach promocyjnych w Internecie
-
Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii
-
Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Social Media - o co chodzi: potrzebne czy nie
-
Dyskusja: co już wiemy na temat social media
-
Prezentacja najważniejszych mediów i ich wykorzystanie
-
Wiarygodność przekazu
-
Kreowanie wizerunku marki / działania pro-sprzedażowe
-
Idea komunikacji - storytelling
-
Czym dysponujemy? Omówienie podstawowych platform społecznościowych
-
Kanały dotarcia do potencjalnego konsumenta
-
Rola długofalowej strategii w Social Media Marketingu
-
-
Jak odpowiednio dobrać efektywne kanały komunikacji w Internecie?
-
Omówienie konfiguracji poszczególnych platform
-
Na czym warto się skupić, a z czego zrezygnować? Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych
-
Powiedz to w 140 znakach - komunikacja na Twitterze i jej potencjał na rynku polskim
-
Jak zdobyć społeczność
-
Strategia dobrego kontentu, czyli jak efektywnie komunikować się poprzez bloga
-
Social business - czy korzystasz z LinkedIn?
-
Case studies: przykłady dobrze zrealizowanych kampanii / prowadzonych stałych działań na wybranych platformach
-
Warsztat: próby przygotowania własnej strategii
-
-
Facebook - jeśli cię tam nie ma, prawdopodobnie w ogóle nie istniejesz czyli wyzwania komunikacji na Facebooku
-
Od początku – planujemy obecność na Facebooku
-
Konfiguracja profili
-
Regulamin – o czym nie zapomnieć planując działania?
-
Idea – dopasowanie działań do potrzeb klienta
-
Kontent
-
Aktywacje, konkursy, reklama
-
Social Ads – wsparcie aktywności w obrębie FB
-
Statystyki
-
Integracja profilu firmowego na Facebooku z innymi serwisami
-
Case study - Najlepsze kampanie - prezentacja wybranych marek
-
-
Blogi, mikroblogi, fora
-
Zakładanie i prowadzenie własnego bloga
-
Współpraca z blogerami
-
Mikroblogi - specyfika oraz ich popularność w Polsce.
-
ntegracja mikroblogów - łatwe zarządzanie kilkoma kanałami komunikacji
-
Omówienie podstawowych funkcji bloga
-
Fora internetowe. Wyszukiwanie, ocena liczby użytkowników, współpraca z administratorami
-
-
Hit 2016 – mobilne technologie
-
Kanały na urządzeniach mobilnych
-
Aplikacje mobilne
-
Warsztat: przygotowani własnej strategii obrazkowej - kluczowe aspekty komunikacji wykorzystującej obraz
-
-
Content marketing
-
Jak redagować teksty na blogach czy portalach, aby zbudować relację z użytkownikiem i nie popaść w rutynę?
-
Jak dobrać strategię marketingu społecznościowego w zależności od innych, prowadzonych w tym samym czasie działań i kampanii firmy w Internecie
-
W jaki sposób mierzyć efekty działań firmy na serwisach społecznościowych
-
Najczęściej popełniane błędy w social marketingu
-
-
Masz wiadomość - podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym
-
Podstawowe zasady i dobre praktyki e-mail marketingu w praktyce - przygotowanie oraz weryfikacja dobrych baz odbiorców, unikanie spamu (i zarzutów o spamowanie), utrzymanie i retencja
-
Jak konstruować kampanie newsletterowe w taki sposób, aby odbiorcy chcieli dzielić się wiadomościami ze znajomymi: wykorzystanie mechanizmów social media w mailingach
-
Burza mózgów: nasze doświadczenie w e-mail marketingu, dobre i złe strony
-
-
Monitorowanie działań w social mediach - jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści
-
Dostępne narzędzia analityczne i ich zastosowanie w praktyce
-
Statystyki Facebooka i YouTube
-
Goole Analytics jako narzędzie analizy mediów społecznościowych, dostępne narzędzia monitoringu Social Media
-
Ocena wpływu działań w Social Media na wizerunek marki jako całości
-
-
Zakończenie: dyskusja i pytania
-
Wstęp do stworzenia własnej strategii działań w nowych mediach.
-
-
Podsumowanie i dyskusja.
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych osób które chcą stworzyć własny pomysł na wykorzystanie marketingu społecznościowego, w szczególności do przyszłych pracowników działów marketingu, PR, którzy pragną poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się social media marketingu oraz dla tych wszystkich, którzy nie wiedzą od czego zacząć.
CZAS TRWANIA:
8 godzin dydaktycznych.
KOSZT SZKOLENIA:
1200 zł brutto / 1 os.
-
Powyższa cena obowiązuje przy grupach 4-6 os.
-
Istnieje możliwość zorganizowania szkoleń dla indywidualnych grup na Państwa zlecenie
-
W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość negocjacji cen oraz dopasowania do Państwa wymagań organizacji i programu szkolenia