CEL SZKOLENIA:
Celem szkolenia jest wprowadzenie Państwa w świat reklamy Google. Nauczymy Państwa jak rozpoznawać rodzaje reklam udostępnianych przez Google. Przebyte szkolenie, pozwoli Państwu na szybkie i łatwe wprowadzenie kampanii reklamowej w życie. Na zajęciach będzie również omówiony system Google Analitycs.
PROGRAM SZKOLENIA:
-
Wprowadzenie do Google Adwords. Rodzaje reklam
-
Podstawowe zmienne
-
Podwyższanie pozycji oraz zasady dopasowania
-
Zakładanie konta Google Adwords
-
Widok konta (ogólny, kampanii, poziom grupy reklam)
-
Wskaźniki oraz ustawienia
-
Tworzenie, rozwijanie słów kluczowych, zarządzanie nimi oraz dopasowanie
-
Google Webmaster Tools
-
Narzędzia AdWords
-
Narzędzie diagnostyczne dla reklam
-
Tworzenie i wybór stron docelowych
-
Wynik jakości oraz konwersje
-
Google Analytics
-
Optymalizacja kampanii
-
Centrum raportów (raport skuteczności kampanii, raport skuteczności słów kluczowych, specjalne przypadki raportów)
-
Optymalizacja ze względu na cel
-
Narzędzia i ustawienia w optymalizacji
-
Rozwijanie kampanii AdWords (standardowe ustawienia, dzielenie kampanii między sieć partnerską a sieć wyszukiwania)
-
Kampania na miejsca docelowe (tworzenie, wybieranie miejsca docelowego, model cenowy, raport miejsc docelowych)
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie adresowane jest do osób, które chcą zdobyć wiedzę konieczną do pozycjonowania stron internetowych za pomocą grupy narzędzi Google AdWords.
CZAS TRWANIA:
8 godzin dydaktycznych.
KOSZT SZKOLENIA:
800 zł brutto / 1 os.
-
Powyższa cena obowiązuje przy grupach 4-6 os.
-
Istnieje możliwość zorganizowania szkoleń dla indywidualnych grup na Państwa zlecenie
-
W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość negocjacji cen oraz dopasowania do Państwa wymagań organizacji i programu szkolenia