Rozwój IT na wysokim poziomie
KURSY - SZKOLENIA - DORADZTWO - WDROŻENIA - WYNAJEM SPRZĘTU
Social Media

CEL SZKOLENIA:

  • Podniesienie umiejętności poruszania się uczestników w obszarze social media

  • Przedstawienie najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w codziennych działaniach promocyjnych w Internecie

  • Dostarczenie uczestnikom wiedzy i inspiracji, jak można wzbogacić działania promocyjne poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań i technologii

  • Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Social Media - o co chodzi: potrzebne czy nie

    • Dyskusja: co już wiemy na temat social media

    • Prezentacja najważniejszych mediów i ich wykorzystanie

    • Wiarygodność przekazu

    • Kreowanie wizerunku marki / działania pro-sprzedażowe

    • Idea komunikacji - storytelling

    • Czym dysponujemy? Omówienie podstawowych platform społecznościowych

    • Kanały dotarcia do potencjalnego konsumenta

    • Rola długofalowej strategii w Social Media Marketingu

  • Jak odpowiednio dobrać efektywne kanały komunikacji w Internecie?

    • Omówienie konfiguracji poszczególnych platform

    • Na czym warto się skupić, a z czego zrezygnować? Podstawowe założenia tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych

    • Powiedz to w 140 znakach - komunikacja na Twitterze i jej potencjał na rynku polskim

    • Jak zdobyć społeczność

    • Strategia dobrego kontentu, czyli jak efektywnie komunikować się poprzez bloga

    • Social business - czy korzystasz z LinkedIn?

    • Case studies: przykłady dobrze zrealizowanych kampanii / prowadzonych stałych działań na wybranych platformach

    • Warsztat: próby przygotowania własnej strategii

  • Facebook - jeśli cię tam nie ma, prawdopodobnie w ogóle nie istniejesz czyli wyzwania komunikacji na Facebooku

    • Od początku – planujemy obecność na Facebooku

    • Konfiguracja profili

    • Regulamin – o czym nie zapomnieć planując działania?

    • Idea – dopasowanie działań do potrzeb klienta

    • Kontent

    • Aktywacje, konkursy, reklama

    • Social Ads – wsparcie aktywności w obrębie FB

    • Statystyki

    • Integracja profilu firmowego na Facebooku z innymi serwisami

    • Case study - Najlepsze kampanie - prezentacja wybranych marek

  • Blogi, mikroblogi, fora

    • Zakładanie i prowadzenie własnego bloga

    • Współpraca z blogerami

    • Mikroblogi - specyfika oraz ich popularność w Polsce.

    • ntegracja mikroblogów - łatwe zarządzanie kilkoma kanałami komunikacji

    • Omówienie podstawowych funkcji bloga

    • Fora internetowe. Wyszukiwanie, ocena liczby użytkowników, współpraca z administratorami

  • Hit 2016 – mobilne technologie

    • Kanały na urządzeniach mobilnych

    • Aplikacje mobilne

    • Warsztat: przygotowani własnej strategii obrazkowej - kluczowe aspekty komunikacji wykorzystującej obraz

  • Content marketing

    • Jak redagować teksty na blogach czy portalach, aby zbudować relację z użytkownikiem i nie popaść w rutynę?

    • Jak dobrać strategię marketingu społecznościowego w zależności od innych, prowadzonych w tym samym czasie działań i kampanii firmy w Internecie

    • W jaki sposób mierzyć efekty działań firmy na serwisach społecznościowych

    • Najczęściej popełniane błędy w social marketingu

  • Masz wiadomość - podstawy skutecznego e-mail marketingu w ujęciu społecznościowym

    • Podstawowe zasady i dobre praktyki e-mail marketingu w praktyce - przygotowanie oraz weryfikacja dobrych baz odbiorców, unikanie spamu (i zarzutów o spamowanie), utrzymanie i retencja

    • Jak konstruować kampanie newsletterowe w taki sposób, aby odbiorcy chcieli dzielić się wiadomościami ze znajomymi: wykorzystanie mechanizmów social media w mailingach

    • Burza mózgów: nasze doświadczenie w e-mail marketingu, dobre i złe strony

  • Monitorowanie działań w social mediach - jak sprawdzić, czy nasze działania przynoszą zamierzone korzyści

    • Dostępne narzędzia analityczne i ich zastosowanie w praktyce

    • Statystyki Facebooka i YouTube

    • Goole Analytics jako narzędzie analizy mediów społecznościowych, dostępne narzędzia monitoringu Social Media

    • Ocena wpływu działań w Social Media na wizerunek marki jako całości

  • Zakończenie: dyskusja i pytania

    • Wstęp do stworzenia własnej strategii działań w nowych mediach.

  • Podsumowanie i dyskusja.

ADRESACI SZKOLENIA:

 

Szkolenie skierowane jest do wszystkich zainteresowanych osób które chcą stworzyć własny pomysł na wykorzystanie marketingu społecznościowego, w szczególności do przyszłych pracowników działów marketingu, PR, którzy pragną poszerzyć lub ugruntować swoją wiedzę w zakresie dynamicznie rozwijającego się social media marketingu oraz dla tych wszystkich, którzy nie wiedzą od czego zacząć.

 

CZAS TRWANIA:

 

16 godzin dydaktycznych.

 

KOSZT SZKOLENIA:

 

1200 zł brutto / 1 os.

  • Powyższa cena obowiązuje przy grupach 4-6 os.

  • Istnieje możliwość zorganizowania szkoleń dla indywidualnych grup na Państwa zlecenie

  • W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość negocjacji cen oraz dopasowania do Państwa wymagań organizacji i programu szkolenia

Social Media
ODWIEDŹ POZOSTAŁE NASZE STRONY:
PARTNERZY